Fröken Virrpanna och sladdarna

Haha! Precis när jag, efter tips av Rouaas make Mike, skulle klicka hem en ny laddare till mitt kamerabatteri ringer min ömma moder och säger att hon hittat den hemma hos sig. Hurra! Konfetti och marmeladmackor – här ska fotas och skrivas inlägg! Håll utkik efter Max Factor-tävlingen senare idag! 🙂

Och tack till Rouaa och Mike för hjälpen; en vimsig glömska som jag skulle aldrig klara mig utan snälla människor som ni! Puss på er!

2 responses to “Fröken Virrpanna och sladdarna

  1. Jaaa, vad bra att det löste sig till slut 🙂

  2. Guuud va skööönt att den är återfunnen…då kan du använda pengarna till roligare saker 😉

Kommentera

