Tävlingen som kom av sig…

Jag är mitt uppe i flyttröjandet här hemma och har lyckats med konsttycket att slarva bort batteriladdaren till min kamera, alltså kan jag inte ta bilder på saker som jag vill visa er, recensera eller lotta ut. Till exempel vill jag ha en ny tävling där vinnaren kammar hem ett sprillans nytt Miracle touch cream blush och en ny Masterpiece Glide & define eyeliner från Max Factors senaste kollektion, men det känns inte alls lika jul när jag inte kan visa läckra bilder på godsakerna.😦 Under tiden kan ni läsa om dem hos Bjooti och dreggla…

Någon som vet var man kan köpa nya batteriladdare till en Canon  IXUS 70 som inte kostar skjortan?

3 responses to “Tävlingen som kom av sig…

  1. Ajaj, då blir det kanske inga fler fina läppar på ett tag?:/🙂

  2. Patricia: Skrev just ett inlägg till dig.:)

    Mike: TACK!!! Toppentips, ska bums beställa hem en sådan.:D Du verkar sannerligen vara världens bästa make, Rouaa är lyckligt lottad! Och du likaså. Hurra för er!:D

Kommentera

