Länkar

Sådär; nu har jag uppdaterat min länklista över skönhetsbloggar jag läser. Ett gäng har tillkommit och några har försvunnit. Har en blogg tagits bort beror det på att den inte längre är aktiv eller om det handlar mestadels om nagellack. Jag tål inte nagellack (i ordets rätta bemärkelse) och är så trött på att mötas av massa bilder på alla dessa lackade naglar att jag snart startar en insamling.😛 Vill man ha en rejälare lista på svenska skönhetsbloggare rekommenderar jag att titta in på nätverket Pre-ty´s hemsida, där de flesta finns registrerade. Bara att klicka sig vidare och upptäcka just sina favoriter…

– – –

Brasklapp: Pret-ty växer så det knakar och det dyker upp nya bloggar hela tiden, jag har usel koll på dem alla men försöker bekanta mig med dem. Så om just din blogg är relativt ny (vi snackar senaste halvåret eller så) och inte finns med på min blogglista beror det antingen på att jag inte hunnit dit än eller på att den innehåller för många nagellacksinlägg.😉

8 responses to “Länkar

  1. Klart man ska rensa och bara ha kvar länkar till de man faktiskt läser eller iaf kollar regelbundet. För mig är min länklista min privata länksamling (blir alltid lite ställd då folk ber mig lägga till deras sajt – det är väl inget länkindex man driver).

    Ha en bra lördag, och kram på dig!

  2. Insamling till vad? *nyfiken*

  3. Bjooti: Ja, det är så jag tycker att jag vill ha det iaf. Men naturligtvis får alla göra som de vill med sina länkar, SÅ märkvärdigt är det ju inte att hamna på min länklista direkt.:P

    Kajalpennan: En namninsamling till färre nagellacksinlägg på skönhetsbloggar. OBS! ETT SKÄMT.

  4. Just skämtbiten fattade jag..🙂

  5. Du får gärna uppdatera adressen till min blogg =)

  6. Kajalpennan: Bra!:)

    Akrogirl: Done!:)

  7. Såg att du lagt till min blogg, vad kul att du gillar den och väljer att läsa den🙂 tack så mycket!

  8. Word! Jag lägger också bara upp bloggar jag själv gillar och läser. Tycker också det är lite märkligt att man ber om få bli länkad till, däremot brukar jag alltid skriva en liten rad till den jag länkar till att jag gillar dens blogg.

    Sen är jag också i ärlighetens namn lite trött på alla dessa nagellackbilder, så jag lägger gärna en slant till din insamling:)

Kommentera

