Dior-läppar till Patricia

Patricia undrade om det inte kommer visas några läppar nu när jag inte kan ta nya foton och det är olyckligtvis alldeles sant. Dock har jag en ny favvo undanlagd på datorn vilken ni kan få ta del av redan nu.

Dior addict glitter collection lipstick i färgen Show it kunde jag helt enkelt inte motstå när Strawberrynet reade ut dem för en hundring styck, jag tror dessutom att de finns kvar så passa på att fynda den här snygga färgen. Som vanligt med Dior tycker jag att deras läppstift doftar onödigt mycket parfym, men till skillnad från t ex Guerlain, försvinner doften rätt snart och jag slipper smaka parfym i munnen.

Hållbarheten är suverän och den är precis lagom krämig/torr för att vara lätt att applicera men ändå stanna innanför läppkonturen och inte blöda utanför. Ett finemang läppstift med andra ord!

Så här ser min mun ut med ett lager Show it. Notera hur man faktiskt ser de små bronsröda glitterpartiklarna utan att det ser alldeles tacky ut. Om man inte zoomar in läpparna som på den här bilden ser man dem inte alls, utan man får bara en riktigt schysst plumpingeffekt som ger läpparna den där filmstjärnemunnen som i alla fall jag gärna dregglar över… Jag är övertygad om att de allra flesta skulle se jättefina ut i Show off!🙂

Pris: 100 kr på Strawberrynet
Betyg: MVG

3 responses to “Dior-läppar till Patricia

  1. Helt otroligt läcker!

  2. Åh, häftigt, till mig! Känner mig så hedrad🙂 Tack!

    Läcker färg! Den var precis lagom med allt och var ändå något utöver det vanliga. Mycket frestande….🙂

Kommentera

