Fotmask

Jag är ju, som jag tidigare nämnt, ett stort fan av The Body shops fotvårdsserie. Mina fötter är ett kapitel för sig och behöver verkligen den extra ömhet och vård som jag kan ge dem och finfina produkter är ett måste. Fotskrubb, svalkande ben- och fotgelé och fotkräm finns alltid här hemma och nu har de fått en kompis i form av den nylanserade fotmasken Purifying foot mask. Det är en djuprengörande och svalkande lermask med pepparmintolja som låter fasligt nice. Jag ska sätta mig med fötterna i blöt och testa den här ikväll tänkte jag, återkommer med omdöme!

Läs vad jag tycker om de andra produkterna i The Body shops fotvårdslinje här.

2 responses to “Fotmask

  1. Extra mjuka fossingar har jag ingenting emot. Den låter härligt.

  2. Pingback: Sublimt » Blog Archive » Sublima favoriter 2008

Kommentera

