Shiseido – Hydro Powder Shadow

Via bytesplatsen på Pret-ty kan man få tag i allt möjligt läckert, en av de finaste saker jag bytt till mig i sommar är den här underbara krämskuggan från Shiseido. Jag har länge, länge dregglat över dem i butikerna men har inte tagit mig råd att köpa nån. Färgerna är helt otroligt vackra och finishen lätt frostig. De glider på lätt som en plätt och sitter bra, givetvis beroende på underlag.

Den här tjusiga färgen heter Violet visions och är den perfekta lila nyansen, precis den nyans jag letar efter.

Pris: Ca 220 kronor i butik, ca 138 kr på Strawberrynet
Betyg: MVG

3 responses to “Shiseido – Hydro Powder Shadow

  1. Suuupersnygg lite lavendelfärgad…

  2. De där skuggorna går jag och känner på varje gång jag går förbi en Shiseido-disk. Snart blir det en liten beställning från jordgubben. Men först blir det ett lipstain fr Mercier och en glitterskugga från Vincent Longo… jag har en lite kö på produkter jag ska beställa från vår kära jordgubbe… en sak i taget!

  3. Vilken vacker nyans!!

Kommentera

