Gratis smink

Gratis smink vill vi alla ha! Sajterna GratisBio och Gratismakeup sprider sig som löpeldar över nätet och alla bloggare försöker värva varandra i desperata försök att få ihop lite fler poäng så att premiecheckarna kan börja trilla ner i brevlådan. Jag är naturligtvis inte sämre och reggade mig nyss via Bjootis länk. Nu vill jag oblygt att varenda kotte som läser det här och inte redan är reggad, registrerar sig via min länk så att både ni och jag kan få presentkort på Kicks. Klicka här och se till att vi alla får så mycket gratis smink som möjligt!😀

One response to “Gratis smink

  1. orkaaaaaaaaaaaaaa haha :p hatar dessa länkar… köp smink o biobiljetter för fan😀 kraaaaaam

Kommentera

