MAC – Slimshine Pleasing

Dags för ett till Slimshine, denna gång i den lilarosa nyansen Pleasing. Den ser mer lila ut i stiftet och faktiskt även IRL, men det gick inte att få fram helt korrekt hur mycket jag än trixade med kamerainställningar och olika belysningar. Det är en jättefin nyans oavsett och jag tror att den är perfekt när man har blåa nyanser i ögonmejken.

Eftersom Pleasing som sagt har lila toner i sig ville jag testa om det förstärktes av ett läppglans med liknande nyanser. Date night Dazzleglass från MAC har lila och blå glitter i sin rosa färg, så här blev resultatet.

Jag vet inte om det blev så mycket mer lila, men det skimrar fint iaf!

3 responses to “MAC – Slimshine Pleasing

  1. Bah!! Det var såå snyggt, även om du inte lyckades med kameran 😉

  2. Underbart! Jag vill ha ett gloss-stift! Slimshine och Color Juice stick verkar vara ganska likvärdiga. Vilket rekommenderar du, särskilt med tanke på prisskillnaden?

    (du får 6 Lóreal på e-bay jmft. med ett MAC över disk…

Kommentera

