Neotantric pong

För ett tag sedan hade allas vår Bjooti en tävling där vinnaren fick en flaska av den svenska nylanserade parfymen Drops of me by Neotantric Fragrances, jag hade turen med mig och kammade hem denna dyrgrip och fick hem paketet häromveckan. I paketet hade snällaste Bjootin också lagt ner ett par extra presenter i form av ett Sorbet gloss och ett Supermodel stain, båda från Jelly Pong Pong. Hur snällt var inte det?😀

Recensioner och utförligare bilder kommer framöver i sedvanlig ordning.

3 responses to “Neotantric pong

  1. Gud va kul med överraskningar….;) o grattis!

  2. Hihi, jag känner igen den där överraskningen! Jag älskar mitt sorbet-gloss, och den lilla påsen ligger i handväskan med det och några andra gloss😀

  3. Roligt med paket🙂 Och det var inga dåliga saker heller! Sitter här och är sjuk av avund

Kommentera

