MAC Slimshine – Grenadine

Jag vore ju inte mycket till bloggerska om jag inte genast följde upp med ett inlägg med det fjärde Slimshine som numer bor hemma hos mig. Grenadine är en alldeles tokfin röd färg med lite plommon i,  som i kombination med Slimshinets krämiga och glansiga formula ger läppar som ser ut att kosta en miljon! Jag kan inte föreställa mig hur någon skulle se fel ut i det här stiftet och uppmanar därmed alla att införskaffa Grenadine per omgående. Marsch iväg!

9 responses to “MAC Slimshine – Grenadine

  1. Jaaa!!! Hon är tillbaka! Jippieeee! Och det med besked, nu måste jag försöka hitta på någon bra slogan till din fina tävling! Åh, vilken härlig färg!

  2. Det är ju underbart! Du har så fina läppar, allt passar på dig. Men nu fick jag sick cravings efter Grenadine…

  3. mm.. grenadine kanske är för mig. mina gloss och sift har ju ofta en orange eller korallton.. och jag tycker kanske inte att det passar riktigt med mitt hår.. samtidigt som jag vill att det ska vara ganska diskret eftersom det är på ögonen jag lägger krutet.
    (herregud orka tänka läppfärg-hårfärg)

  4. Åh, finfint!! AVis jag blir 😉

  5. Kul att du är tillbaka!

    Grenadine är helt sjuuukt snygg, du lyckas alltid hitta de snyggaste glossen 🙂

  6. Ninni: Haha, tack för välkomnandet!:D

    G: Tack, det var snällt sagt! Visst får man cravings när man ser nåt fint… I know the feeling.

    TiWi: Jag tror Grenadine skulle vara fin på dig!

    Fåfängan: 🙂

    Patricia: Tack! Kul att du är tillbaka och läser!:) Haha, det krävs många felköp innan man lär sig vad man vill ha.;)

  7. WOW hot lips…det är vad du heter i fortsättningen 😉

  8. Jag vill ha ett gloss-stift! Slimshine och Color Juice stick verkar vara ganska likvärdiga. Vilket rekommenderar du, särskilt med tanke på prisskillnaden?

    (du får 6 Lóreal på e-bay jmft. med ett MAC över disk…)

Kommentera

