Tillbaka

Så var man tillbaka från den lilla semesterturen till Malmö och Köpenhamn! Härliga städer båda två och en hel del fick jag shoppat, dock inte så himla mycket skönhetsprylar faktiskt. Jag fick mitt i allt reda på att jag fått en drömlägenhet så nu blir det till att lägga pengar på inredning ett tag istället. 😀

Nåväl, jag glömde ju helt av att bloggen fyllde 1 år i lördags, att jag skulle ha tävlingar och annat så jag kommer hitta på nåt annat skoj istället. Och bilder och recensioner på nya grejer kommer imorgon, så håll utkik!

11 responses to “Tillbaka

  1. Åh drömlägenheten! Berätta! 😀 Jag och min sambo satt och tittade på bostadsrätter i Göteborg igår, men hittade ingen fin under 2 miljoner.. 😦

  2. Var hade du köpt juice sticksen ifrån?

  3. Vad härligt med både resan och lägenheten! Och grattis i efterskott 😉

  4. Åh, vad trevligt med ny lägenhet. Och välkommen hem! 🙂

  5. Åh ska du flytta!! Vill höra mer…vart, när??

  6. aha! det var därför Malmö lyste upp! Vi hade ju finbesök!! 😀

  7. Grattis till lägenheten! Antar att du stannar i härliga Göteborg?

  8. Du har inte bloggat på läääänge!! Var håller du hus? Har du ett liv?! 😉 Miss you!!!

  9. Hej.
    Jag undrar om du skulle kunna slänga upp min blogg under ”Länkar”?
    MVH Recensera Mera.
    http://recenseramera.blogg.se/

  10. Åh…inredning som är så kul! Lite skoj att variera sina inköp ibland!
    Grattis till din drömvåning får man väl säga då!

    Låter härligt med att få ta en tripp till Malmö och Köpenhavn!!!

    MVH
    Jean

  11. Hej.
    Släng gärna upp min blogg under ”länkar”, så gör jag också det! 🙂
    http://recenseramera.blogg.se/

Kommentera

