Berry spritz

Ja, så heter det tredje av mina kära Colour juice gloss. Ännu en superläcker färg som gör mig sådär fånigt glad varje gång jag ser mig i spegeln. En bärig nyans, tänk mosade hallon och blåbär i en härligt glossig röra. Underbart!

7 responses to “Berry spritz

  1. Gud vilka vackra konturer dina läppar har!

  2. Asså, det ena är bättre än det andra…som svar på Grandfrågen, en del make kvar på rean, men jag jobbar lördag & kan kolla lite närmre på prylarna & sen meddela om du vill….

  3. Dina läppar är verkligen helt makalösa!

  4. Åh, ge mig alla Colour juice gloss!

  5. Ännu en underbar färg på dessa fantastiska läppar.Det känns som om du passar i massor av färger.Har du ngn. du inte gillar?

  6. Du knep verkligen jackpot med den där ebay-vinsten! Urfint!😀

  7. Wow! Färgen är underbar, läpparna likaså!

Kommentera

