L´òreal – Colour Juice Stick

Jag har helt glömt bort att visa mina senaste älsklingar, nämligen L´òreals Colour Juice Stick. På ren chansning budade jag hem ett kit om 6 stycken från Ebay, med frakt blev det ca 120 kronor – helt galet billigt! Jag hade inte en aning om de skulle vara nåt att ha eller ej, men det visade sig snabbt att de är underbara. De är som en perfekt hybrid mellan läppstift och läppglans, ett lager ger en skir nyans på läpparna medans ett par-tre lager ger en maffigare täckning. Hur mycket eller lite man än väljer att applicera blir resultatet sublimt! Urtjusig färg, massa glans, lite skimmer och återfuktning. Enda nackdelen är att produkter av den här typen tenderar att inte hålla för evigt på läpparna, det krävs med andra ord att man bättrar på för att behålla looken en hel dag eller kväll. Bortsett från det är det här fantastiska små sötsaker som inte bara ger perfekta läppar utan även luktar fruktigt och gott. Jag vet inte om de finns att köpa i Sverige, jag har inte sett dem här, men om ni får chansen att lägga vantarna på ett sådant här stick tycker jag absolut att ni ska slå till!

Pris: –
Betyg: MVG

Förresten; är ni intresserade av att se färgerna på läpparna? Isf kan jag ordna det…

5 responses to “L´òreal – Colour Juice Stick

  1. Ja men det är väl klart att vi vill se dem på läpparna!😀

  2. Ja, vad fint Cherry Freeze var! Perfekt röd färg. Visa gärna de andra🙂

  3. Varifrån klickade du hem dem?

  4. Pingback: Back with a vengeance! « Sublimt

  5. Pingback: L’orèal - Box office lips « Sublimt

Kommentera

