Bloggtema v 28

Veckans tema för Pret-ty-bloggarna handlar om röda läppar. Det är det perfekta temat för mig, jag har en massiv samling röda läppsmet och har alltid föredragit röda läppstift framför rosa gloss. Nu har jag redan lagt ut en försvarlig mängd av mina röda färger tidigare i bloggen så jag gör inte ett stort inlägg den här gången. Jag rekommenderar er att använda bloggens sökfunktion för att lista fram alla inlägg om röda läppar, det lär finnas en produkt för alla!

Jag vill däremot passa på att visa upp mitt senaste förvärv till samlingen nämligen Cherry freeze, ett av Colour juice gloss-sticken jag skrev om i ett tidigare inlägg idag. Hon är en fantastiskt pigmentrik dam med en glans och en sexighet som är svårslagen. Hon är en perfekt röd färg, en sådan som passar till allt och alla och i alla lägen. Extra fin blir hon till rosarosiga kinder och svart eyeliner. Fantastico!

Tips! Kika gärna in på Temtalias röda läppar-utmaning där många fina nyanser och läppar finns med på bild. Bland annat mina.🙂

6 responses to “Bloggtema v 28

  1. Wahh den var mycket snyggare på än vad jag trodde😉

  2. Åh, riktigt snyggt!! Det vill jag också spana på🙂

  3. Lovely🙂

  4. Gah, jag vill ha! Ursnyggt🙂

  5. Föll redan när jag såg dom i din presentation.Har klickat hem en ”lot” på tio!!!10 stycken likadana i går.Måste ha smörja på läpparna.Väntar med spänning och kan kanske byta bort några till er..

  6. Har precis E-bayat hem denna härliga röda! Ser jättefin ut!

Kommentera

