Laura Mercier – L´Heure Magique

Jag har väldigt svårt att stå emot Laura Merciers supersmink vilket inte gör det lätt att börja sukta efter nya kollektionen L´Heure Magique Collection.  Namnet syftar på skymningstimmen då ljuses blir mjukt och smickrande. För att få oss extra vackra i detta skymningsljus vill Laura Mercier att vi ska använda oss av tre nya limited edition Eye colour trios, två Caviar eyeliners,  två Cheek colours, två nya Lip colour creme samt en sprillans ny parfym som heter kort och gott L´Heure Magique. Alltsammans ser naturligtvis perfekt ut och skapar ha-begär, det är ju Laura Mercier liksom. Nu återstår bara att se när man kan lägga vantarna på dessa godsaker…

Läs mer om kollektionen här.

2 responses to “Laura Mercier – L´Heure Magique

  1. Du bara frestar mig😉
    De där ögonskuggorna är jag intresserad utav och Caviar eyeliner…vill prova dem.

  2. Jag har faktiskt inte provat något från Laura Mercier än, men nu har du fått mig sugen på trio-skuggorna och på eyelinern.

Kommentera

