Helena Rubinstein – Drama Queen Wanted gloss

Nä, nu har ni inte fått se en sublim mun på ett litet tag, bäst att blogga in en så att ni får ert lystmäte stillat.😉


Den här tjusiga färgen har jag trånat efter länge men av någon outgrundlig anledning inte tagit mig råd att införskaffa, ett märkligt beteende måste jag säga. Nåväl, rara Inthemake hade en helt oanvänd flaska med de dyra dropparna och ville gladeligen byta bort den mot en MUS-skugga et voilá – här har jag nu den omtalade drottningen i min ägo. Visst är hon fin? Doftar gott och sitter bra gör hon också. Ett riktigt bra majestät!

4 responses to “Helena Rubinstein – Drama Queen Wanted gloss

  1. Åhhh va fint det var, kan jag få tillbaka den?? hahahaha superheta läppar😉

  2. Inthemake: Eller hur! Jag fattar inte varför du inte ville ha det.😉 Du får visa en make med Amazon sen förresten!:D

    Badbomben: Haha!;)

  3. Det är för guldigt för ståliga mig😉 hihiiii Imorgon ofcourse🙂

Kommentera

