NIVEA Hair care

Det dök upp ett presskit hos mig idag, det är Nivea som har satsat på en hårvårdsserie som kommer lanseras på bred front i september. Sortimentet kommer bestå av 8 olika linjer för olika hårtyper eller behov:

  • Straight & Easy – för självfall eller lockigt hår
  • Intense Repair – för torrt, skadat hår
  • Color Protection – för färgat och slingat hår
  • Gold Explosion – för naturligt blont eller färgat blont hår
  • Cacao Explosion – för naturligt brunt eller färgat brunt hår
  • Strong Power – för normalt hår (män)
  • Intensive Control – för normalt till fett hår med mjäll (män)

Priserna kommer ligga runt 35 kr för schampo och balsam, 60 kr för leave-in produkt samt 75 kr för inpackning.

Jag har fått Color Protection-serien att prova och återkommer naturligtvis med rapport om vad jag tycker så snart jag känner att jag fått koll på hur den funkar för mig!

Kommentera

