Clarins – Gloss appeal

Jag är en sucker för prenumerationserbjudanden av typen ”3 nummer för 59:-, gåva på köpet” och är gåvan dessutom en skönhetsmanick är det så gott som omöjligt att stå emot. Det här glosset fick man om man tog en sådan prenumeration på Glamour, en tidning jag tycker är helt menlös och knappt ids bläddra igenom, men ett Clarins-gloss är ju nice. Och förra veckan damp det ner på hallgolvet, jag fick färgen 04 som är en rosa nyans med massa skimmer i. Det är faktiskt riktigt vardagstjusigt, passar bra till sotade ögon eller en mer naturell look med piffiga läppar. Läpp att applicera, skön känsla på läpparna och bra hållbarhet gör det till ett bra läppglans!

4 responses to “Clarins – Gloss appeal

  1. Haha, du är inte ensam om att vara en sucker för olika erbjudanden. Man faller ju så lätt när det är smink inblandat😉 Men det gör kanske inte så mycket att tidningen är urusel, för glosset är ju urläckert!

  2. Visst är det svårt att stå emot! Om det är smink eller inredningsdetaljer, då kan jag inte motstå såna erbjudanden😛 Är det däremot Pilgrimsmycken, en ful ”modeväska” eller en sjal är det mycket lättare😉

  3. Sommaren är kortprenumerationernas tid.
    Har gjort som du och har nu lite tidningar att byta med mina 16 åriga vänner…Dom som förstår tjusningen med kemisktekniskaprodukter…Som Susanne Ljung skrev en gång,KTB – kemiskteknisktberoende.

  4. Visst är Gloss Appeal bra?! Faktiskt en av mina favvos. Måste kolla det där erbjudandet jag med…

Kommentera

