Drops of luck

Hurra! Jag och Pret-ty´s parfymexpert Jackie_ Daniels har vunnit varsin lyxig flaska Neotantric-parfym i rara Bjootis tävling. Hur kul nyheter som helst! Jackie vann sin flaska (I am a) Sexgodess med sin tjusiga motivering och jag vann genom ett ingripande av ödet som såg till att mitt namn drogs bland alla dem som skickat in sina bidrag. Flaskan som ska flytta hem till mig heter Drops of me och beskrivs så här:

Drops of me
En lockande blandning av viol, jasmin och apelsin tillsammans med tunga, sexiga basnoter som ylang ylang, vanilj, trä och mossa ger en lagom dos attityd åt denna damdoft skapad av Gilbert Apollon.

Det låter som en doft precis i min smak och jag ser verkligen fram emot att få hålla den fina flaskan i mina händer och sniffa i mig det smarriga. Hurra igen och hurra för Bjootis fina tävlingar som låter så många av oss kamma hem suveräna och skojiga vinster. Håll utkik på hennes sida, det lär komma fler tävlingar inom kort!

2 responses to “Drops of luck

  1. Jippiee! Visst ska det bli kul att få testa sin vinst? Grattis:)

  2. Nämen, grattis! 🙂

Kommentera

