Ännu ett reafynd…

Loreals Glam shine glöms lätt av trots att de faktiskt är bland de allra bästa för sin prisklass. De är lätta att applicera, det är enkelt att få snyggt, färgerna är superläckra och hållbarheten bra. Det hade dock varit kul om de kom med fler kollektioner och färger, nyheter är som bekant trevligt i skönhetsvärlden. Jag fyndade hursomhelst den här sötnosen på Strawberrynet för några månader sedan och det är en klar favorit som funkar både till vardags och fest. Färgen heter 300 Jubilée och faller in under Sorbet-linjen.

Pris: 63 kronor på Strawberrynet, runt hundralappen i butik.
Betyg: VG

4 responses to “Ännu ett reafynd…

  1. Ja, snyggare läppar får man ju leta efter!🙂 Färgen var riktigt fin, får kolla in den någon dag! Förresten, jag har provat Diorlacket ovanpå tre röda så du får kika in och kolla resultatet🙂

  2. Ah, fin!

  3. Du är livsfarlig med dina läppstifts- och läppglanstips! Jag har tack vare dig klickat hem ett läpstift från Lancome (pink in the limo) och köpt ett Dazzleglass (date night) från MAC. Hoppas att jag inte låter alltför creepy när jag säger att dina läppar säljer;)

  4. wow vilka läppar😉

Kommentera

