Reafynd

Ibland springer man på riktigt bra reaerbjudanden i butikerna och denna gång har jag kommit hem med ett läckert läppstift från Lumene. 40 kronor kostade det här attackfuschiarosa, krämiga läppstiftet som är hur mysigt som helst att ha på läpparna. Det sitter där det ska och gör det läääänge dessutom. Lägger på man gloss över färgen får man de mumsigaste läpparna i stan! Ett hett tips till alla som vill dra blickarna till munnen. Färgen heter för övrigt 10 So magnetic.

7 responses to “Reafynd

  1. Underbar färg, riktigt hallonrosa…:)

  2. Vilken snygg färg! Och vilka galet snygga läppar du har! =)

  3. Wow vilken fin färg! Har stått och kollat på lumenes läppstift som är på rean nu men när det kommer till just läppstift så tycker jag att jag aldrig hittar någon färg som jag gillar. Kanske helt enkelt får ta en och bara betala hehe.

    Ny layout också ser jag🙂 Fint.

  4. Riktigt riktigt snygg nyans, vilket kanonfynd!

  5. Jag undrar om jag har den här, den är så i min smak. Jag älskar lumenestiften!:) Hallonbåtsfint! Och übervacker mun har du!

  6. Tack för komplimangerna om mina läppar, tjejer!:)
    Och visst är färgen härlig, ett solklart fynd.:)

  7. Jättesnygg färg, och vilka vackra läppar du har!🙂

Kommentera

