Piece of Cake

Det är ju ett fasligt bloggande om att Eleven och Inezza lanserar Cake beauty nu i dagarna, personligen förstår jag inte hysterin; de flesta produkter har funnits på Fouchés, tidigare Pulpstore, en evighet och merparten reades t o m ut för nåt halvår sedan och nu har de bara några utvalda produkter kvar. Men sent ska syndaren vakna, som det käcka ordspråket lyder.😉 Jag känner mig faktiskt inte så sugen på deras produkter: socker, kakor och kladd är inte nåt jag vill smeta in min kropp med, då föredrar jag Crabtree & Evelyns fräschare och mer mogna dofter. MEN: Det finns ju uppenbarligen ett sug efter Cake-krämer och då vill jag ju gärna hjälpa alla blivande köpare med bästa stället att köpa dessa sockriga burkar ifrån, nämligen Appleheart. Denna underbara lilla butik som alltid glöms bort av folk, själv köper jag i princip alla mina C&E-grejer därifrån. Och det bästa är inte att de skickar fraktfritt och supersnabbt utan att priserna är LÄGRE än på Eleven och Inezza. Det ni! In och fynda med er nu, sortimentet är så vitt jag kan se komplett!

6 responses to “Piece of Cake

  1. Kanontips för den som är sugen😉

  2. Hur har jag kunnat missa Appleheart?
    Dessutom så är Cake Beauty några kronor billigare där såg jag.
    Tack för tipset!😀

  3. tack för tipset! Nu är inte jag heller särskilt lockad av just cake, men crabtree & evelyn skulle jag gärna testa…

  4. Appleheart är distributörerna av nästan allt som är mumsigt🙂 Att de glöms bort är nog mest för att de inte marknadsför sig själva utan alla andra ställen som säljer ”deras” produkter.

  5. hysterien består väl i en vilja att locka så många klick som möjligt till de aktuella webbutikerna om jag känner beautybloggarna rätt;-)

    Vore intressant att få veta lite om andra märken såsom t ex Cabtree&Evelyn t ex. Nu kanske jag är gnällig, men jag blir så less på när alla beautybloggar skriver om samma produkter varje vecka, just nu inflation i China Glaze, OPI, MAC och annat, fantasi tjejer, fantasi!

  6. Sessan: Jag kan stolt säga att jag aldrig har skrivit eller nånsin kommer skriva ett enda inlägg om vare sig OPI eller China Glaze. Jag tycker att jag är rätt duktig på att skriva andra saker än många andra beautybloggare som ofta rapporterar om samma kommande sminkkollektion samtidigt.:)

Kommentera

