Utmanad

Så har turen kommit till mig att anta den utmaning som sveper bloggvärlden runt.

Utmaning!

Jag har blivit taggad av rara Fåfängan.
The Rules:
*Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
* Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they’ve been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.

What were you doing ten years ago?
– 1998 studerade jag språkvetenskap vid Göteborgs universitet, en plats där jag tillbringat många år. Jag levde ett vilt singelliv tillsammans med bästa vännen och det var mycket resor, party och fuffens historier med tillika fuffens pojkar. Ett typiskt liv för en 23-åring med andra ord.

What are five things on your to-do list today?

Min to-do list blir mer 5 saker jag gjort idag eftersom jag skriver det här på kvällen.

1. Shoppat ett par leggings, ett fuschiarosa läppstift och en aquametallic eyeliner.
2. Tittat på Superman returns
3. Ätit en supersmarrig söndagmiddag hos min mams.
4. Fått och läst ett mail från en hemlig beundrare.
5. Tagit en låååååång härlig dusch.

Places you’ve lived?
Göteborg
Alcalá de Henares, Spanien
Madrid, Spanien

What are 5 things you would do if you were a billionaire?
1. Betala mig skuldfri från CSN!!!
2. Ta körkort och skaffa en bil.
3. Köpa en snajsig bostad.
4. RESA tjusigt och shoppa glatt.
5. Ge pengar till alla jag tycker förtjänar det.

People you want to know more about:
Jag ”taggar”:
HeavenlyAction, för att hon är smartaste tjejen.
Söta Anders såklart.
Skojiga Therror.
LookFabulous behöver knuffa igång sin blogg. 😉
Makeupoholic vill jag veta mer om.
BeautyPlace vill jag också veta mer om.

7 responses to “Utmanad

  1. Kul att läsa! Jag har även svarat på din utmaning 🙂

  2. Det där med läppstift och eyeliner låter spännande 🙂

  3. Kul å läsa om dig:)

  4. Ser att jag är alldeles sent ute, men du är utmanad. hoppas det räknas ändå! =)

  5. har för mig att du någon gång har sagt eller skrivit att du hade beställt en setting spray? var det så? och var den i så fall bra. vill gärna ha lite recensioner.

  6. Jessan: Va bra!
    Fåfängan: Bilder kommer.:)
    Make it up: 🙂
    Emmy: Såklart!
    TiWi: Hm, osäker på vilken produkt du kan tänkas mena?

  7. en setting spray som ska fixera makeupen? finns på exempelvis mad?

Kommentera

