Bloggtema v 24

Veckans  tema har Makeupmylack valt:
Finns det någon produkt du inte kan slänga trots att du inte gillar den?

Svaret får bli ett NEJ. Jag har inga problem med att skiljas från saker och om jag har något jag inte gillar i min smink- & krämsamling ger eller byter jag bort det. På tal om det har jag gjort en stor utrensning här hemma och tänker lägga upp massa saker till byte på Pret-ty´s bytesplats. Så kika in där om du är ute efter MAC, EM-skuggor, Kanebo-mascara m.m.

One response to “Bloggtema v 24

  1. Vet du om en sak? Din blogg blir bara bättre och bättre! Bara så du vet, jag är en väldigt trogen läsare ska du veta! Ville bara säga det, tjingeling!🙂

Kommentera

