MAC – Dazzleglass

Date night heter det här megaläckra glosset från MAC´s nya läppglanskollektion Dazzleglass. Det är en rödrosa/plommon nyans med violetta skiftningar och är fullspäckad med glitter, bland annat i blått och guld, som gör att läpparna får ett otroligt discoplut. De andra färgerna i serien (utom de ljusrosa varianterna) är verkligen något utöver det vanliga och jag rekommenderar dem varmt.

Pris: 180 kronor i butik, billigare på Ebay.
Betyg: MVG

Kolla in Pssions Dazzleglasses här, Bjootis här och Rouaas här.

4 responses to “MAC – Dazzleglass

  1. Baby! Du har snygga läppar, och glanset passar dig alldeles utmärkt!

  2. För skråen vad snyggt! Det kanske blir ett sånt för mig också då😉

  3. otroligt snyggt!
    har spanat lite på Dazzleglass men inte kunnat bestämma vilken nyans jag skulle införskaffa men när jag såg hur snygg ”date night” blir på så gick jag genast in på ebay och klickade hem ett🙂

  4. Det passar dej verkligen jättebra och du har så fina läppar<3

Kommentera

