Body Shop – Lustre lip 01

Tänkte visa hur somrigt rosa det här glosset/läppstiftet är. Som vanligt gör bilden den inte rättvisa, den är mer mörkrosa i verkligheten. Nåväl, det ger iaf ett hum om hur den ser ut på läpparna. Det är härligt krämigt att måla på det här stiftet och det ger härligt skimrande läppar som passar extra bra när solbrännan börjar smyga sig in i mitt ansikte. Det känns också återfuktande, vilket är skönt i solen. Enda nackdelen är att det inte sitter så länge utan man måste bättre på rätt ofta, vilket gör att det inte är en direkt dryg produkt. Bortsett från det är det ett skönt stift som jag gärna har i de två andra färgerna som ingår i kollektionen.

Pris: 160 kronor
Betyg: VG

7 responses to “Body Shop – Lustre lip 01

  1. Mmm! Snyggt! Vilket fint plut!

  2. Jeesus vad fint, jag måste ta mig till Body Shop snarast!

  3. Alltid så snygga läppbilder! Hur bär du dig åt? Några tips till en stackare som aldrig lyckas få till det?:)

  4. Det var fint men jag trodde det skulle vara lite mer ceriserosa. Då hade det nog blivit ett köp för mig iaf🙂

  5. Ena riktiga pussläppar med det är läppstiftet på!😀

  6. Grr, vad snyggt och diskret det var!

  7. Super-supersnyggt! Hoppas du hade en skön midsommar!

Kommentera

