Gimme gimme gimme

Mina Dermalogica-prylar till huden börjar sina och jag är nu i valet och kvalet om jag ska köpa en ny omgång saker direkt eller om jag kanske ska sticka emellan med något nytt. De här nya godsakerna från Philosophy ser till exempel helt underbara ut. En primer som förhindrar att man blir sådär läskigt glansig i ansiktet, en löddrande rengöring i pumpflaska och en fuktkräm med solskyddsfaktor. Det är bara att hoppas att HQHair plockar in de här sakerna i sortimentet illa kvickt! Någon som testat de här sötsakerna?

Never let them see you shine, Primer
Purity made simple
Hope in a jar Spf20

2 responses to “Gimme gimme gimme

  1. Jag gillade verkligen hope in a jar när jag testade den för några år sen. Har många gånger funderat på att köpa den igen. Min hade dock inte SPF. Inte så det stos stort på burken i alla fall

  2. Jag kör med Hope in a Jar för tillfället, men inte den nya med spf i.. tror att den är toppen! 😀

Kommentera

