Ännu ett Juicy tube…

…ja, jag kunde inte låta bli att klicka hem ett till glans från Cheríe-serien när de kostar nästan gratis. De verkar dock vara slut hos Strawberrynet nu, så alla som vill ha ett får nog leta på Ebay. Le rose cheríe är hursomhelst ett ljust rosa glans med massa små skimmerpartiklar som ger läpparna en väldigt effektfull glans. Själva färgen är inte så märkvärdig, på mina läppar blir den nästan genomskinlig. Men det spelar ingen roll för det är en fin nyans och ett lika behagligt gloss som det andra jag köpte från serien härom veckan. Nu är jag sugen på Fraise, Framboise och sommarkollektionen. Ujuj, det här kommer inte sluta bra för min stackars plånbok.

Vilket är ditt favorit-Juicy tube? Tipsa oss andra om vilken nyans, gammal eller ny, som är din favorit. Och vilken är sämst (om det finns någon sådan)?

7 responses to “Ännu ett Juicy tube…

  1. Framboise är min personliga favorit, lagom med färg.🙂

  2. Jag gillar Fraise! Fin färg och luktar/smakar underbart.

  3. Mina favoriter är Framboise och Barbe á parpa:)

  4. Tycker du skall köpa ”Fancy Turqoise” den ser fantastisk ut ovanpå röda läppstift. Man får helt sanslöst blanka blodröda läppar🙂
    För sig själv på naturella läppar så ser den härligt sommarfräsch ut och gör att tänderna ser vitare ut.

  5. Myrtille är min favorit alla kategorier!

  6. Jag hade en gång ett orange.. vet inte vad det hette, men det var precis från när dom var nya..🙂 Kommer ihåg att det luktade typ persika, och att det var klistrigt som bara den.

  7. Har en Juicytube fraise till bortbytning på pre-ty! kolla där

Kommentera

