Thierry, mon amour

Varför är Sverige ett U-land när det kommer till smink? Jag vill adoptera varenda en av produkterna i Thierry Muglers makeup line. Jag får sätta min lit till Ebay, I guess. Men det blir ju inte samma sak när man inte får sniffa, klämma och testa grejerna innan man köper dem. Ack ve, ack ve…

One response to “Thierry, mon amour

  1. Thierry är inte ett märke jag fallit för faktiskt.. men man ska aldrig säga aldrig😉

    Jag var i Köpenhamn i helgen och gick snabbt igenom sminkavdelningen på varuhuset Magasin, där hade dom både Smashbox, Armani, MAC Pro och Bobbi Brown (med andra ord allt vi inte har här i Gbg) men jag tror att värmen gjorde att jag inte var köp- eller tittsugen alls.. Däremot hann jag se sommarkollektionen från Armani och tänkte på dig😉

Kommentera

