Bloggtema v 23

Vacker och Underbar har valt tema denna gång och hon vill att vi i bloggnätverket Pret-ty ska berätta om vilka hygienartiklar vi använder. Hygienartiklar tolkar jag som deo, tvål och annan kroppsrengöring, men det verkar som om temat även ska inkludera lotioner och liknande. Eftersom mitt badrum är fullkomligt överfyllt med sådana saker orkar jag inte rabbla upp allt som finns där, utan listar helt enkelt de saker jag använder mest just nu.

  • Niveas roll on-deo
  • Greenland – Scrub salt
  • Sebastian – Schampo, balsam och Potion No 9
  • Body Shop – Fotskrubb, fotlotion och fot/bengelé
  • Aquolina – Scented body water
  • Kiehls – Body lotion Grapefruit
  • Åhlens – Mineralduschskrubb
  • Crabtree & Evelyn – La Source peelingtvål
  • Body Shop – Detangling spray
  • Clarins – Body lotion med BUS-effekt
  • Diverse hårborttagningsprylar

För att läsa vad andra bloggare i nätverket listat, tycker jag att ni ska bege er till Pret-tys hemsida och därifrån klicka er vidare till de andra bloggarna. Det finns många bra tips att finna!

One response to “Bloggtema v 23

  1. Mmmm, en bodylotion med grape från Kiehl’s kan ju inte vara annat än underbar, eller?! 😀

Kommentera

