Pink in the limo

Lancômes läppstift Color fever lipstick tillhör mina absoluta favoriter; de är lätta att måla med, är lagom krämiga, sitter där de ska under ett antal timmar och torkar inte ut läpparna. De finns i en rad olika läckra färger och jag dagdrömmer ibland om att äga dem alla. Utom möjligen de där som ser knasigt mörkbruna ut, har nån haft det på läpparna sen Polens Eurovision-bidrag 1991?

Nåväl, jag har ett gäng olika Color fever-stift här hemma och ny i samlingen är Pink in the limo. En härlig nyans som drar åt det gammalrosa hållet. Snygg som attan är den och jag rekommenderar den till alla som vill ha ett bra rosa läppstift i sin sminksamling.

Läs om en annan rosa favvo i Color fever-serien.

6 responses to “Pink in the limo

  1. Superläckert! Det där var ”min” färg precis! Underbara läppar!

  2. En sån härlig rosa!😀 Fint med lite lite skimmer i.

  3. Ja, det där var görsnyggt! Härligt med rosa och en fin bild!

  4. underbar rosa nyans!!

  5. Sminkan: Visst är färgen härlig!

    Maria: Verkligen! Tror den passar alla.

    Ninni: Tackar!

    Linda: Visst är den.:)

    Sanny: Tack!:)

Kommentera

