Bloggtema v 22

Så var det söndag och därmed sista dagen i vecka 22, då är det sannerligen på tiden att även jag tar tag i Pret-tys bloggtema och besvarar sötaste tjejen Fåfängans fråga: Vad har du med dig i väskan för touch ups under dagen?

Jag har alltid med mig en liten necessär med diverse småsaker, dock använder jag dem sällan till vardags det är mer nåt slags bra-å-ha-tänk som gör att jag släpar runt på smink. Innehållet i min supersöta rosametallicnecessär från Pia & Pio varierar, men för tillfället finns följande däri:

  • Body shop Pressed face powder
    Lancôme Hypnôse Onyx mascara
    Lancôme Juicy Tube Cheri i färgen Miss Rose
    Esteé Lauder Pure color lipstick i färgen Sugar Honey
    Estée Lauder Pure gloss i färgen Light copper (perfekt nyans när man börjar få färg!)
    IsaDora ögonbrynspenna i Light brown
    En ögonskuggsborste från Lily Lolo
    En liten runt fickspegel som jag haft sedan 4-årsåldern
    Smashbox Beyond beauty-paletten

Kolla in vad de andra bloggarna svarat genom att gå in på nätverket Pret-ty´s hemsida!

Kommentera

