Premiär för JT!

Tro det eller ej, men jag har aldrig ägt ett Juicy tube från Lancôme förrän nu! Vad som känns som en plikt att ha i sin ägo som sminknörd har på nåt mysko vis passerat mig förbi och inte känns speciellt lockande heller. Kanske beror det på att jag föredrar läppstift framför läppglans, eller så har det helt enkelt att göra med nåt helt annat. Strunt samma. Strawberrynet reade iaf ut ett gäng färger från tidigare kollektioner/LE´s och jag klickade raskt hem en tub från Cherie-serien i färgen Miss Rose. 38 kronor fick jag ge för den här, vilket kändes okej eftersom det var en chansning på färgen och det inte är en helt ny tub.

Miss Rose ser starkt laxrosa, nästan orange, ut i tuben men blir genomskinlig på läpparna med ett vackert glittrande skimmer i. Det kladdar och klibbar inte alls och det är lätt att måla på läpparna med den sneställda plasttoppen. Hållbarheten är ok, det är som med de flesta läppglans tycker jag, de sitter ett par timmar om man inte dricker, pussar eller äter. Doften är förresten väldigt somrig, söt och god men inte så stark att man kan smaka parfym i munnen. Det kommer bli fler Juicy tubes för min del är min plånbok rädd…

Pris: I butik kostar ett JT runt 200 kr
Betyg: VG

6 responses to “Premiär för JT!

  1. I like it!! Jättesnygg glans på dina underbara läppar!!!!

  2. Jag kunde inte låta bli att klicka hem den heller:)

  3. Fin färg! JT är härliga gloss, äger ett själv men samlingen lär utökas rätt snart.😉

  4. Pingback: P’ssion » Bloggarkiv » Helgläsning vecka 21

  5. Pingback: Ännu ett Juicy tube… « Sublimt

  6. Pingback: Sublimt » Blog Archive » Ännu ett Juicy tube…

Kommentera

