Bloggtema v21

Denna gång ställer BeautyByMe frågan: Vart shoppar ni helst smink på nätet och vilket/vilka är de bästa nätfynden ni har gjort (i sminkväg så klart)? Jag har en lång, lång länklista på butiker som jag regelbundet kikar in eller shoppar hos, så jag väljer helt enkelt ut de jag faktiskt beställer ifrån oftast.

Mina MAC-pigment beställer jag från TheBodyNeeds som har suveräna priser, leveranstider och service.
JerseyBeauty har mina Dermalogica-produkter till oslagbara priser och fraktar dessutom gratis.
Det går sällan en månad utan att jag gör åtminstone ett köp från Strawberrynet, de har dock ett varierande utbud på det jag är intresserad av så det gäller att kika in ofta för att inte missa godbitarna.
Accessora plockar in kul märken och härifrån köper jag t ex handkrämen från Crabtree & Evelyn som jag inte kan vara utan.
HQHair är en annan favorit av de utländska nätbutikerna. Stort sortiment, hyggligt fraktpris och snabba leveranser är stora fördelar.
Fouchés är en svensk nätbutik som fått en nytändning efter att ha hetat Pulpstore. Toppenservice och ett bra sortiment.
Från Everyday Minerals beställer jag mineralsmink till bra priser. Favoriten är deras foundation.
Spastugan har sköna saker till mina värdefulla stunder i badkaret.

Andra butiker jag gillar hittar ni till höger i min länklista.

Kommentera

