Naughty nauticals EOTD

Det är fasligt svårt att få till EOTD-bilder som gör sminkningen rättvisa tycker jag, om någon har tips på hur man lättast tar bilder på sminkningar får ni gärna höra av er!

Det här är hursomhelst min ögonmake för dagen, har börjar testa Naughty nauticals-pigmenten, det finns hur mycket skoj som helst man kan göra med dem. Idag har jag Mutiny över hela den rörliga delen av locket och har tonat den upp mot ögonbrynet, har även lagt den i inre ögonvrån och på innersta biten av nedre fransraden. På den rörliga delen ligger också Bell-bottom blue och den är tonad uppåt-utåt mot tinningen samt längs med den undre fransraden. Som highlighter under ögonbrynet har jag lagt White.
Ögonbrynen är målade med ID´s brynfärg i Dark blonde och fransarna målade med Lumenes nya mascara med blåbär(!). Får se vad det kan tänkas bli för variant imorgon…

6 responses to “Naughty nauticals EOTD

  1. Snygga blåtoner! Väldigt trevlig eotd!

  2. Jag tycker att din sminkning ser väldigt fin och välfotad ut🙂 När jag försöker mig på EOTD blir det bara ljust och konstigt, och alla färger försvinner. Men på din ser man ju färgerna och lystern, urfint!😀

  3. Sminkan: Vad kul att du tycker det! Jag är ju inte direkt nån Sminkan, men jag försöker iaf.;) Vad gillar du MAC-pigmenten?

    Maria: Va bra att du tycker bilden är tydlig, själv blir jag alltid arg när jag försöker fota mina sminkningar för det ser ju inte ut som IRL. Förstår inte hur RQ, Sminkan & co lyckas så fantastiskt! Vi kanske kan be att få gå en kurs?;)

  4. jäääättefiint…ljuvlig blå färg😉

  5. Såå snyggt! Jag blir verkligen bara mer och mer sugen på blåa toner just nu, jag tror minsann att sommaren är på gång.🙂

  6. Jättefint!

Kommentera

