MAC – Naughty nauticals pigment

Oooh, så dök dom äntligen upp – mina efterlängtade pigment från MAC´s Naughty nauticals-kollektion. Och de underbara, fullkomligt ljuvliga! Lovely lily, Lark about, Mutiny och Bell-bottom blue är hur snygga som helst och passar med största säkerhet alla. Lovely Lily visade det sig att jag faktiskt redan har här hemma, men de andra saknar motsvarighet i min samling. Speciellt de två blå, Mutiny och Bell-bottom blue, är väl värda varenda öre. Bell-bottom kan beskrivas som en blåsippeblå nyans med lite silverglitter i. Mutiny är en fantastisk ljusblå färg som för tankarna till klarblåa vikar i Medelhavet eller pooler i reklambilder för lyxhotell. Sist jag såg den färger var faktiskt på min studentbalsklänning, vilket var 1993… Inte den vanligast förekommande färgen med andra ord. Se nu till att införskaffa dessa fenomenala färger, de kostar inte många kronor hos TheBodyNeeds.

11 responses to “MAC – Naughty nauticals pigment

  1. Såååå snygga!

  2. Mmm..mutiny vill jag verkligen ha. Men kan inte beställa förrän i slutet av månaden.

  3. Jag har klickat hem exakt samma!
    Fast jag tog med Teal också eftersom jag nyligen snöat in på turkost och blått.
    The body needs är geniala, jag skulle aldrig göra slut på en fullsize av något pigment…jag är så ombytlig.

    /L

  4. Vad roligt att The body needs har kollektionsfärgerna också, och inte bara dom ”gamla vanliga” 🙂

  5. Å så snygga:)Härliga färger.

  6. Nu kunde jag ju inte låta bli att klicka hem Mutiny och Bell-bottom blue… Plus en hel drös andra:P

  7. Kanooonfina…vill också ha…men nu är det bara 2½ vecka kvar till USA så jag får allt bita ihop 😉

  8. Ja…jag måste nog ha dem…:-D

  9. Ooooh, nu kunde jag inte hålla mig längre! 😀 Klickade hem fem pigmentburkar, fast ingen av dom som du visar upp här.

    Förresten, brukar man får bekräftelsemail eller något liknande? Jag betalade genom PayPal för 10 minuter sedan..

  10. Hej! klickade hem dem för några dagar sedan från Thebodyneeds men eftersom det var min första gång undrar jag, hur länge brukar det ta innan det skramlar till i brevlådan? Är det snabbt som i head2toe fart eller sådär mittimellan som MAD?

  11. ett tips, tipsa inte om the body needs, vi är ett par st som fått fejkpigment av dom tyvärr.

Kommentera

