Smashbox – Beyond beauty

Ååå, så fin min lilla box från Smashbox är! En silvrig ask utrustad med spegel, en palett ögonskuggor och en palett soft lights i de finaste sommarfärger man kan tänka sig. Den här asken kommer bli min absoluta favorit den här säsongen. Tyvärr återges inte de läckra färgerna bra på bilderna nedan, men ni får tro mig när jag säger att de är jättefina och skulle förgylla vilken sommarflickas ansikte som helst. Till skillnad från Smashbox vanliga ögonskuggor är de här hundra gånger bättre och är en härlig mix av krämiga och pudriga. De är fullspäckade med pigment dessutom, det känns nästan som att måla sig med MAC´s pigment faktiskt, tro det eller ej! Oj, vad jag är glad över att ha Strawberrynet-fyndat den här drömasken från kollektionen Beyond beauty.

Soft lights & Eyeshadows

9 responses to “Smashbox – Beyond beauty

  1. Otroligt snyggt! Vad vackert sminkat och härliga färger!

  2. Wow vad snyggt! Hur är hållbarheten tycker du? Jag har haft en singelskugga och den var hur usel som helst…..men den här….den är jag bra sugen på.

  3. Det ser ut att vara en riktigt fin ask…sminkningen är kanon och färgerna på dig!🙂

  4. kanonfinaa färger…blev riktigt vackert!!

  5. Du passade verkligen fantastiskt bra i dessa skuggor! Härligt fynd…

  6. Verkligen fin sminkning, sofistikerat och snyggt!

  7. Åh, det där var ju så snyggt att jag tappade andan! Väldigt fint sminkat!🙂

  8. Pingback: Rabatt på Smashbox «

Kommentera

