Dr Hauschka – Bronzing powder

Dr Hauschkas puder är matt, väldoftande och väldigt finkornigt. Det är lätt att svepa upp med en stor puderborste och känslan på huden blir som ett silkeslent tunt täcke har lagt på huden. Pudret är baserat på silke och medicinska växter, så känslan är inte tagen ur luften. Det är väldigt smidigt att arbeta med, ser otroligt naturligt ut och sitter där det ska. Enda nackdelen med det här pudret torde vara den trista förpackningen, men det är en smaksak och gäller alla Dr Hauschkas produkter, tycker jag.

Pris: 189 kronor på Fouches.se
Betyg: VG+

5 responses to “Dr Hauschka – Bronzing powder

  1. Hmmm, kanske ska ta en titt på det, tror märket finns hos några hälsokostaffärer i Gbg som t ex Life längst ned i Nordstan (nästan vid Claes Ohlson). Har tidigare provat handcremen och läppceratet fr samma märke, men de gillade jag inte alls. Jag är ju ute efter ett solpuder. Just nu har jag ett riktigt skämmigt sådant, det kommer från hmmm…. host…. Veckorevyn. Säg det inte till nån bara… fniss.

  2. Ninni: Ja, spana in detta! Det är inte alls skimrande utan ser väldigt naturligt och fint ut. Vill man ha skimmer tycker jag att Cliniques variant är suverän. Kan lägga in bild på den till helgen.:)

  3. Nej, vill helst inte ha skimmer, men älskar å andra sidan Clinique så jag blir jätteglad om du vill lägga in det! Du har alltid så himla bra tips på saker och ting! Nä, nu är det läggdags! 🙂

  4. Ja, just det, klockan verkar gå fel i din blogg, har du märkt det förresten?

  5. Skimmerfritt bronzingpuder? Det finner man inte varje dag! Låter som något jag verkligen skulle uppskatta, minus förpackningen givetvis. 🙂

Kommentera

