Destiny cube

För den som ångrar att den inte köpte den megahypade Destiny kuben i höstas eller som kanske vill ha en till, kan jag nu tipsa om att den för tillfället faktiskt finns att köpa hos Strawberrynet. För 287 kr exkl. rabatter blir den lilla dyrgripen din alldeles egna att leka med. Frågan är bara om man har nån större användning för den eller om man ens kommer vilja använda den… Någon som köpte en kub när den lanserades?

4 responses to “Destiny cube

  1. Åhh den är ju sååååå sööööt, men jag kan villigt erkänna att jag inte var impad av färgerna när jag testade den…:\ Känns mer som en sån där produkt som Lancome-fans bara köper för att ha den…liten aning pointless!

  2. Ja jag köpte den när den kom ut….och jag har väl använt den ca 2 ggr. Men så är det ju med massa LE-grejer man köper! Jag är lättflirtad!

  3. Inthemake: Ja, jag håller med dig. Väldigt hög vill-ha-faktor, men inget man kommer använda.

    Sanny: Ja, söt är den.:)

    Anja: Hehe, ja det är lite typiskt… man vill ha allt!

Kommentera

