Dagens klipp!

Strawberrynet har fått in en del LE-saker från Smashbox och bland dem sållade jag ut en sak som jag verkligen vill ha; nämligen Fusion Eye & cheek palette i Endless från vinterns kollektion Beyond beauty. Eleven har den för 330 kronor, men jag klickade hem den för ynka 156 pix. Fusion eye & cheek palette är en dosa i två ”våningar” med en palett med ögonskuggor och en med rouge/bronzers/highlighters. Jag är säker på att jag kommer ha mycket användning av den här under vår och sommar. In med er och kolla om ni vill ha en likadan eller om ni kanske fyndar ett annat av de set och LE-prylar som finns inne just nu. Skriv gärna om ni hittade nåt!:)

3 responses to “Dagens klipp!

  1. Ja där ser man att det lönar sig att kolla runt ordentligt😉 Härligt!

  2. Ja visst är det härligt med strawberrynet..

  3. Åh, vad fin! Hade den funnits i kalla nyanser hade jag slagit till direkt, men nu fanns den bara i varma… nåväl, några kronor sparade, vad ska jag köpa för dem då? Hihi. Har du något tips på ett bra solpuder till bra peng så får du gärna hojta!🙂

Kommentera

