Loreal – Derma genesis

I veckan fick jag en goodiebag innehållande Loreals senaste hudvårdsserie Derma Genesis. Jag tänker testa alla produkter så snart jag använt upp min älskade Helena Rubinstein-kräm och lovar att återkomma med recensioner. Har någon testat och har åsikter redan nu?

Produkter:

  • Day cream 170:-
  • Day cream SPF15 180:-
  • Night cream 170:-
  • Serum 170:-
  • Eye cream 170:-
5 responses to “Loreal – Derma genesis

  1. Det har börjat poppa upp lite recensioner här o där, många verkar ”glatt överraskade”. Jag tycker inte de är någon jättehöjdare, men jag funderar på att ge serumet en extra chans ihop med andra produkter.

  2. Wow, vilket flyt med en goodiebag! Väntar ivrigt på recensioner!

  3. Jag håller på att testa ögonkrämen som fanns med i goodiebagen.

  4. LGB: Jag ska villigt erkänna att jag är skeptiskt till produkterna, men man kan ju bli överraskad…

    RQ: Ja, det var skojigt med lite produkter bara sådär!:)

    Sminkjante: Vad tycker du om den hittills?:)

  5. Jag har bara testat en vecka men såhär långt verkar den bra. Kan egentligen bara uttala mig om formulan och den gillar jag. Ska bli spännande att se på lite längre sikt om krämen håller vad den lovar:)

Kommentera

