Bloggtema v 17

Den här veckan vill Clivia på Pret-ty veta var man helst shoppar smink i sin hemstad.
Jag köper sällan smink och krämer i butiker här hemma numer, främst eftersom de produkter jag använder och vill testa finns utomlands och alltid till ett betydligt lägre pris. Om jag ändå shoppar i affärer så gör jag det helst på NK och Åhlens City. Åhlens har MAC-disken och NK har Laura Mercier. Mer än så behöver jag inte säga; jag är hooked på båda märken och har otroligt svårt att passera deras diskar utan att köpa något litet…

Kommentera

