Ny favorit!

Jag har en ny favoritprodukt som är så fenomenal att jag inte vet till mig av förtjusning! Jag har bara läst om den innan och tvivlat på att den verkligen skulle fungera, men det gör den – med råge. Jag lägger snart upp en recension av min nya favorit, så håll utkik. Under tiden kan ni roa er med att skriva in gissningar på vilken produkt det är som gjort mig så lyrisk, en ledtråd är att den även hyllats relativt nyligen av en annan sminkbloggerska…

9 responses to “Ny favorit!

  1. Kan det vara den där dagcremen vi fick med Beautybagen? Har själv inte testat den ännu, vill inte öppna den innan den förra är slut…hihi.

  2. Äsch, vad svårt! 🙂 Hmm.. Instant Repair från Yvonne Ryding kanske?

  3. Och jag tänkte direkt på mascaran som följde med i beautybag, den var suverän!

  4. Hmm kan det vara mascaraprimer från shiseido?

  5. Hyllad av andra bloggar på sistone: Extensium, True Look och Color Definer… Nån av dem? 😛

  6. Jag tror att det är Bodyographys primer… Kanske den gröna t.o.m?

  7. Boots no7?

  8. Loreals tubmascara?

    Kom igen… nu får du lov att berätta 😀

  9. WOW! Det rätta svaret finns här bland inläggen!

Kommentera

