Rea på Sara Happ

Så var det dags för Satine att ha vårrensning på lagret och sälja ut produkter till ett rabatterat pris. Efter en snabb titt visar det sig dock att de flesta produkter är sådana som legat ute på rea ända sedan januari, så några direka superfynd hittar jag inte. Däremot säljs nu de omtalade läppskrubbarna från Sara Happ ut för halva priset – 149 kr mot 299 är en rejäl skillnad. Nu tycker jag att 149 kr + frakt är rätt dyrt det också för en relativt ”onödig” produkt, men om man varit sugen länge så är det alltså läge att slå till nu. Lova att höra av er med vad ni tycker, ni som testar!

5 responses to “Rea på Sara Happ

  1. Dom hade massa fler saker tidigare idag, men det mesta har nog redan sålts iväg tyvärr. Jag hade tänkt mig några grejer men nu när jag gick in ikväll så var dom borta tyvärr…

  2. Ajdå, vad var det för saker de hade inne tidigare idag då?

  3. skoj, men kanske inte det man lägger sina sista slantar på..

  4. Lite Barry M-grejer, easydry (sån där handduk i microfiber), nån handkräm, läppstift. Minns inte om det var ngt annat jag kikade på också.

  5. Jag köpte 4 rollonparfymer från Fresh scents by Terri på rean! 139 kr styck var ett helt ok pris tyckte jag. Väntar dessutom på 2 parfymer från Fouches också…..så jag kommer att lukta gott i vår! Dessutom var det ju rea och då räknas ju inte den shoppingen riktigt, eller hur??

    På tal om nåt helt annat Sublim, hur lång tid tar det innan man får svar på mail från SBN? Dom hade skickat dublett av rougen men missat min ögonskugga nu sist så jag mailade men inget svar ännu?

Kommentera

