Tips till alla nariga läppar!

Jag har en hel uppsjö med olika läppbalsam, klet och lypsyl men ingen av dem är lika effektiv och dessutom snygg som Elizabeth Ardens Eight hour lip protectant stick SPF 15. De finns i en rad olika färger (och ofärgat förstås) och är ljuvliga att smörja in läpparna med när de känns torra, nariga och ledsna. Att man dessutom får finfin färg på köpet och skyddar läpparna mot solen är en stor bonus som inte är att förakta. I butik kostar ett stick ca 170 kronor, men de finns i olika nätbutiker för några tior mindre.

ea-8h-lipbalm.jpg

Min favorit just nu är färgen Plum som är en plommonröd nyans som är lätt att bygga på från skir till läppstiftstäckning.

5 responses to “Tips till alla nariga läppar!

  1. Vi verkar tycka olika även här, för mig är det sticket uttorkande! Har det i färgen Blush tror jag, och även om det är mumsigt och fint så tycker jag faktiskt inte att det gör läpparna gott 😛

  2. Maria: Heehe, det är tur för skönhetstillverkarna att vi alla tycker så olika, annars hade de inte fått sålt mycket!;)

  3. Luktar den som Eight hour-krämen? Har lite svårt för den nämligen, min tub är degraderad till fotkräm av den anledningen…hihi.

  4. Fin färg! Den var riktigt lockande. Men jag kommer sällan till skott när det gäller läppar…

Kommentera

