EOTD

Jag älskar verkligen mina produkter från MAC´s N Collection och kan inte sluta leka med dem. Idag fick det bli en rätt basic sminkning av ögonen. Allt smink från MAC om jag inte skrivit annat. Håll tillgodo!

eotd-080324.jpg

Jag har grundat med Shadestick i Bei-ing över hela ögonlocket upp till brynet och även under nedre fransraden. Därefter har jag lagt skuggan Neutral Pink på den rörliga delen av locket och tonat uppåt-utåt. I yttre ögonvrån och i globlinjen ligger Remotely grey i ett rätt tunt lager. I inre ögonvrån, under ögonbrynet och under ögat ligger Honey pearl – ett pigment från MAD. Mascaran är Extensium från Yves Rocher som kom med i Beautybagen härommånaden. Ögonbrynen är målade med ögonbrynspenna från IsaDora i färgen Light brown.

5 responses to “EOTD

  1. Vad kul att se dina vackra ögon! Dina fransar är fantastiska!

  2. Väldigt fina färger. Precis min smak🙂

  3. Vad fina ögon du har!! Make up:en är kanon…fint med neutralt.

  4. Tack snälla ni för era söta kommentarer, det värmer i snörusket!

  5. TACK FÖR TIPSET, PRECIS VAD JAG BEHÖVER, IMON KÖPS DET🙂

Kommentera

