Mer 4N…

Ninni ville se en bild på hylsan till MAC´s Lipgloss i färgen 4N som jag skrev om tidigare, så här kommer en nytagen bild i dagsljus. Håll tillgodo, Ninni!🙂

4n-hylsa.jpg

3 responses to “Mer 4N…

  1. Ja, vad kan jag säga: Du är en pärla! Jättefin färg på glosset! Blir lite sugen på att handla, men tre nya gloss har redan hittat hem till mig de senaste dagarna så jag får besinna mig lite:
    -Ett juicy tube fr Lancome i fägen Exquise illusion (rosavinrött, ganska stark färg)
    -Ett Pure pops fr E Lauder i färgen Pink cupcake (genomskinlig rosa m lite glitter)
    -Ett Pure pops till i färgen peppermint, lite turkos skimrig färg, men blir genomskinligt på läpparna. Smakar gott mintigt och fräscht.
    De två senare fanns i ett kit jag beställde fr jordgubben.
    Det är härligt att shoppa smink därifrån för man får så himla mycket mer för pengarna.

  2. Ååå, det låter som att du har tre riktiga läckerbitar att leka med minsann! Ska inte du också starta en blogg?:D

  3. Egentligen skulle jag väl, men jag är så oerhört dålig på det tekniska, kan inte ens lägga i bilder från kameran till datorn. Sen har jag jämt så mycket på jobbet och två sjuåringar härhemma. Än så länge nöjer jag mig med forumet och att kommentera era härliga bloggar. Kanske skulle man gå på teknisk kurs och lära sig allt det där… hihi. Visst bor du i Göteborg? Jag bor i Linnéstan, vi kanske skulle ta en fika nån dag?

Kommentera

