Fint & fuffens

Det här är vare sig ett tips eller dagens klipp, utan bara ett litet inlägg om ett urtjusigt rouge man kan köpa på SBN för tillfället. Blush Subtil från Lancômes Precious edition kostar 198 kronor.


Coral marvel

 

Man kan på samma ställe också köpa Ombre Glacee Cooling Gel Eye Shadow Limited Edition från Lancôme. En fuffens skugga som verkar kylande på sommarvarma(?) ögonlock. Kan användas ensam eller tillsammans med en annan skugga. Förpackningen ser… ja… jag vet inte riktigt vad jag ska säga… För 134 kronor kan man beställa hem den för närmare undersökning.


Vert bohol

6 responses to “Fint & fuffens

  1. Du är en fantastisk källa för tips! Tack ska du ha Sublimt! 🙂

  2. Vanity: Det är ju för väl att andra kan ha glädje av min råkoll på Strawberrynet!;D

  3. Jättesöt, men lite för knalliga färger för lilla diskreta mig… hihi

  4. Ninni: Ja, dosan är verkligen piffig men 200 kronor för ett rouge? Njäää, inte för mig.:)

  5. jag blev lite besviken på den där

  6. Haha sublim…vad betyder fuffens där du bor?
    Här i dalarna säger man ”att någon har nåt fuffens för sej” om de har nåt lurt pågång, och inte rent mjöl i påsen. blev bara lite full i skratt när jag läste

Kommentera

