Dagens klipp…

… kan snart byta namn till Dagens jordgubbe, för det är bara där jag hittar riktiga fynd. Våra svenska webbshoppar är så dåliga på förmånliga reor och roliga erbjudanden, så det finns sällan nåt att tipsa om där. Nåväl, nu har Strawberrynet fått in ett parti med diverse krämer från Kiehls och de allra flesta är riktigt billiga, i alla fall om man jämför med vad de kostar i butik. In med er och kolla om just den där krämen som NI varit ute efter finns med! Det är framför allt fuktkrämer och ögonkrämer som finns att fynda. Skriv gärna om ni hittade nåt!

(Och ja, jag beställde visst en sak. *visslar och tittar i taket*)

4 responses to “Dagens klipp…

  1. Jag är glad för dina dagens tips och uppskattar dom verkilgen – det gör däremot inte plånboken🙂 Kiehls är alltid intressant för mig.

  2. Japp, jag älskar dina ”dagens klipp”! Som att ha en egen privatspanare… hihi

  3. Å äntligen, jag som är så kär i Kiehl´s. Ska genast in och kika vad jag kan hitta:)

  4. Kunde verkligen fynda där! En ultra facial cream till mindre än halva priset här hemma. Toppenbra!

    Vad beställde du?

Kommentera

