Dagens klipp

Blir även denna gång ett jag själv gjort och på Strawberrynet, jag borde snart bli sponsrad av dem med tanke på all reklam de får i och med mitt missbruk.😉 De har hursomhelst fått in några saker från MAC´s N Collection och jag kunde helt enkelt inte motstå att klicka hem skuggan Remotely grey, som jag tror blir en jättefin vardagsfavvo till min Neutral pink från samma serie, samt ett läppglans i N4. Jag valde mellan det och N2, men kom fram till att jag är en flicka som gillar färg på läpparna så blekrosanude slår inte en mustig bärnyans. 197 kronor gick detta kalas på och det är en rabatt på ca 150 kronor från butikernas priser. Bilder och recensioner kommer som vanligt!

Påminn mig för övrigt gärna om recensioner på produkter jag skrivit om men ännu inte lagt upp recensioner om.

4 responses to “Dagens klipp

  1. Tack vare dig, blev det ett N2 läppstift. Gillade det så pass då Elphaba visade upp sitt!!

    Tusen tack för tipset. Jag som så länge velat ha ett nude från MAC!!

  2. Jean: Men va bra!!! Kul att tipset passade nån och att du (förhpoppningsvis) hittat ett finfint nude-stift.:D Lova visa bild på resultatet sen!:)

  3. Åh vad fuskigt, men det kanske blir något mer😉 Tack för tipset!

  4. Du har så bra tips som vanligt! Den här gången klickade jag hem ett N1 eftersom jag redan har N2. Det är inte bra för min plånbok att läsa din blogg🙂

Kommentera

